Service Management

BLOG & NIEUWS

11 april 2022 | door Jelmer Reichert

Procesoptimalisatie in service en onderhoud met Process Mining

Merk jij ook dat de samenwerking in de volledige keten van service- en onderhoudsprocessen complex is? Vaak hebben asset-intensieve bedrijven te maken met veel verschillende ketenpartners die betrokken zijn in zowel de service als het ...
LEES MEER >

2 oktober 2020 | door Stefan de Neef

Efficiënt en betrouwbaar Field Service Management met SAP FSM

Uitmuntende service leveren is belangrijk. Om die te kunnen leveren zijn twee componenten noodzakelijk: een gestroomlijnd proces én de mogelijkheid om te leren van uitgevoerd werk. SAP Field Service Management (FSM) maakt beiden mogelijk. ...
LEES MEER >

15 september 2020 | door Stefan de Neef

Service Logistiek is geen functie, maar een verbindend element

Hoe vaak gebeurt het niet dat een monteur met de verkeerde onderdelen op pad wordt gestuurd? De oorzaak ligt in het feit dat de logistieke en service planning van organisaties nog te vaak langs elkaar heen werken. Afgezien van de extra ...
LEES MEER >