Serviceproces (2)

BLOG & NIEUWS

25 april 2017 | door Patrick Beks

Werken automatisering en digitalisering contra-lean?

Bij Dimensys helpen we onze klanten met het realiseren van operational excellence van hun bedrijfsprocessen. Dit doen we door advies te geven op het snijvlak van processen en IT. Is het daarom vreemd om, juist als een IT-dienstverlener, ...
LEES MEER >

6 april 2017 | door Vincent Beumer

Heijmans verhoogt transparantie richting klanten met digitaal serviceproces

Wat hebben de High Tech Campus in Eindhoven, het Bronovo Ziekenhuis in Den Haag en de luchthaven Schiphol met elkaar gemeen? Het is van belang dat deze locaties toegankelijk en beschikbaar zijn voor reizigers, ondernemers en klanten. Dit ...
LEES MEER >

8 november 2016 | door Tim Ewalts

Verminder de administratieve last van uw serviceproces

Het efficiënt beheren van servicecontracten is een grote uitdaging. Zo worstelen veel onderhoud- en serviceorganisaties met de grote hoeveelheid administratieve handelingen die nodig zijn om storingen en regiewerkzaamheden administratief ...
LEES MEER >