Lean

BLOG & NIEUWS

13 december 2018 | door Patrick Beks

De servitisatie-roadmap met lean en six sigma: de spijker op zijn kop?

In mijn vorige blog hebben we gezien hoe servitisatie een steeds grotere rol speelt in een toenemend aantal branches. Voordelen als hogere marges, een sterke afzetmarkt gebaseerd op wederzijdse relaties en de ideale opstap naar ...
LEES MEER >

26 september 2017 | door Suzanne van den Bergh

3 vragen aan Patrick Beks over Lean Service Management

Kijk eens kritisch naar de activiteiten die uw serviceorganisatie uitvoert. Dragen deze allemaal bij aan het realiseren van maximale waarde voor de klant of vinden er nog verspillingen plaats? Waarschijnlijk is het tweede het geval. ...
LEES MEER >

25 april 2017 | door Patrick Beks

Werken automatisering en digitalisering contra-lean?

Bij Dimensys helpen we onze klanten met het realiseren van operational excellence van hun bedrijfsprocessen. Dit doen we door advies te geven op het snijvlak van processen en IT. Is het daarom vreemd om, juist als een IT-dienstverlener, ...
LEES MEER >

28 maart 2017 | door Vincent Beumer

'Lean storingsproces verhoogt transparantie in de keten', ProRail

‘’De implementatie van lean stelt ProRail in staat sneller storingen op te lossen en de hoeveelheid storingen terug te dringen. Het volledige storingsproces is met alle spelers in de keten onder de loep genomen, waarna enkele ...
LEES MEER >