Actueel

BLOG & NIEUWS

13 december 2018 | door Patrick Beks

De servitisatie-roadmap met lean en six sigma: de spijker op zijn kop?

In mijn vorige blog hebben we gezien hoe servitisatie een steeds grotere rol speelt in een toenemend aantal branches. Voordelen als hogere marges, een sterke afzetmarkt gebaseerd op wederzijdse relaties en de ideale opstap naar ...
LEES MEER >

6 september 2018 | door Patrick Beks

Servitization: kans of noodzakelijk kwaad?

Of u nu werkzaam bent in de maakindustrie of in de installatie- of bouwbranche, servitization verandert uw markt. In toenemende mate huren of leasen consumenten producten. Ook verwachten klanten van installatie- en bouwbedrijven steeds ...
LEES MEER >

7 juni 2018 | door Patrick Bosje

Wat SAP C/4HANA betekent voor SAP’s CRM-positie

Tijdens SAPPHIRE NOW 2018 heeft SAP CEO Bill McDermott een nieuwe Customer Experience Suite geïntroduceerd, genaamd SAP C/4HANA. C/4HANA combineert de krachten van Hybris, Gigya en Callidus Cloud, bedrijven die afgelopen jaren door SAP ...
LEES MEER >

26 september 2017 | door Suzanne van den Bergh

3 vragen aan Patrick Beks over Lean Service Management

Kijk eens kritisch naar de activiteiten die uw serviceorganisatie uitvoert. Dragen deze allemaal bij aan het realiseren van maximale waarde voor de klant of vinden er nog verspillingen plaats? Waarschijnlijk is het tweede het geval. ...
LEES MEER >

28 juni 2017 | door Judith Samyn

Procesoptimalisatie: Een goede start met process mining

Heeft u het gevoel dat uw onderhouds- en serviceprocessen niet altijd vlot verlopen? U merkt dat werkaanvragen niet op tijd worden verwerkt en dat SLA's niet worden gehaald. Haperingen in het serviceproces zorgen ervoor dat facturen laat ...
LEES MEER >

29 mei 2017 | door Suzanne van den Bergh

Data-driven service management met Dimensys' Insight for Service

Dimensys stelt serviceorganisaties in staat om hun big data maximaal te benutten met behulp van process mining. ’s-Hertogenbosch, 29 mei 2017 – Dimensys, toonaangevende SAP-dienstverlener voor bouw-, productie- en infrabedrijven, maakt ...
LEES MEER >

25 april 2017 | door Patrick Beks

Werken automatisering en digitalisering contra-lean?

Bij Dimensys helpen we onze klanten met het realiseren van operational excellence van hun bedrijfsprocessen. Dit doen we door advies te geven op het snijvlak van processen en IT. Is het daarom vreemd om, juist als een IT-dienstverlener, ...
LEES MEER >

6 april 2017 | door Suzanne van den Bergh

Heijmans verhoogt transparantie richting klanten met digitaal serviceproces

Wat hebben de High Tech Campus in Eindhoven, het Bronovo Ziekenhuis in Den Haag en de luchthaven Schiphol met elkaar gemeen? Het is van belang dat deze locaties toegankelijk en beschikbaar zijn voor reizigers, ondernemers en klanten. Dit ...
LEES MEER >

8 november 2016 | door Tim Ewalts

Verminder de administratieve last van uw serviceproces

Het efficiënt beheren van servicecontracten is een grote uitdaging. Zo worstelen veel onderhoud- en serviceorganisaties met de grote hoeveelheid administratieve handelingen die nodig zijn om storingen en regiewerkzaamheden administratief ...
LEES MEER >